6 תשובות
אישית לא כאב לי
אין הבדל בין הכאבים בפעם הראשונה לכאבים בשאר הפעמים
יכול להיות שתחשבי שכואב יותר בפעם הראשונה כי עוד לא התרגלת, בעיקרון אצל כל אשה זה אותו הדבר כמעט כל חודש.
זה משתנה מבחורה לבחורה.
אני לא הרגשתי אותו בכלל בפעם הראשונה.
משתנה מכל אחת, יש כאלו שבפעם הראשונה היה להן דימום חזק שמלווה בכאב, יש כאלו שהיה להן דימום מועט ללא כאב בכלל.
Aro
זה לא נעים. אבל לכל אחת זה שונה ממש
לחלק זה כואב ולחלק זה לא
זה לא נעים. תלוי למי. יש כאלה שממש כןאבת להן הבטן כמוני למשל בגלל ההתכווצויות של הרחם ויש כאלו שלא כואב להן כמעט בכלל