התחברות
הרשמה
אוף חברות שלי מעצבנות אותי ממש ואני נהיית עצבנית מה לעשות?
22 בספטמבר 2016, 22:13
עצבים
ריבים
מצב רוח
תשובה אחת
להתעלם. אם הן עשו משהו שיעצבן אותך בכוונה, אל תגיבי לזה. זה מפוצץ אנשים.
אנונימית
באותו הנושא:
יש לכם סטטוסים על חברות צבועות מעצבנות שלא סובלים?!
חברה טובה שלי מעצבנת אותי ואני שוקלת להרביץ לה רציני מה לעשות
בנות, אם חברה הכי טובה שלכן הייתה מלטפת לחבר שלכן את השיער, הייתן מעצבנות, או שרק אני ככה וזה עושה אותי ילדותית?
נהייתי עכשיו בת 18 (ב00:00) ורק חברה אחת שלי ערה ובירכה אותי...
למה אנשים נועצים בי מבטים (שאלה רצינית זה כבר נהיה מעצבן)
לחברה (בת זוג) שלי יש חבר הכי טוב וזה ממש מעצבן אותי
מה דעתכם על חברים הכי טובים/ חברות הכי טובות שבסוף נהיים/נהיית בני/בנות זוג?
זה כבר נהיה ממש מעצבן
חברות שלי מעצבנות אותי
חברה טובה שלי ממש מעצבנת אותי בזמן האחרון...
יש לי חברה, שהיא החברה הכי טובה שלי, היא לפעמים ממש מעצבנת, בכללי ההתנגות שלה מאוד מעצבן אותי, לפעמים אני גם מרגישה שלא בא לי להיות איתה, מה לעשות?