6 תשובות
תעשן באנגים והזמן כבר יעשה את שלו
תתחילי מלשנות כינוי...
לדעתי אין שום דבר רע בלהיות היפי...
אבל זה לא בהכרח לשדר זאת דרך בגדים.
האם זה בנשמה שלך? באופי?
אבל זה לא בהכרח לשדר זאת דרך בגדים.
האם זה בנשמה שלך? באופי?
אנונימית
תשמחי פשוט לא סיבה תשתגעי על העולם תעשי מה שברא ש שלך
היפים ddddd: הם אוסומים.
תאריכי את השיער, תלבשי בגדים משוחררים ורפויים -אבל לא שקופים, משהו שאנטי- ומכנסי ג'ינס רחבים.
או שרוואלה, שזה גם טוב.
תלכי על מראה טבעי ותגידי מה שאת חושבת. אפילו אם זה רע, אבל על הממשלה, שסותמת לנו את הפה.
הכי קל זה ללמוד מסרט, כמו.. שיער d:
hair
תצרבי אותו ואז תראי, בנוסף, זה סרט ממש טוב d:
תאריכי את השיער, תלבשי בגדים משוחררים ורפויים -אבל לא שקופים, משהו שאנטי- ומכנסי ג'ינס רחבים.
או שרוואלה, שזה גם טוב.
תלכי על מראה טבעי ותגידי מה שאת חושבת. אפילו אם זה רע, אבל על הממשלה, שסותמת לנו את הפה.
הכי קל זה ללמוד מסרט, כמו.. שיער d:
hair
תצרבי אותו ואז תראי, בנוסף, זה סרט ממש טוב d:
תחזור בזמן
באותו הנושא: