התחברות
הרשמה
שמתי עוגיות בתנור. איזה תהליך התרחש פה?
18 בספטמבר 2016, 22:52
אפייה
תהליכים
כימיה
תשובה אחת
אפייה
אנונימית
באותו הנושא:
איזה גלידה של בין אנד ג'ריס אתם יותר אוהבים וניל עוגיות, או בצק עוגיות
מתי פעם אחרונה אכלתם עוגיות חיוכים?
איזה גלידה כדי לקנות בן אל גריס בצק עוגיות או שוקולד בראוניז?
אתמול אמא שלי קנתה צ'יפס קפוא מהסופר והכנתי בתנור ונשאר מלא אז שמתי בערב במקרר, ואני רוצה לאכול את זה עכשיו מה לעשות כאילו איך לחמם בתנור או במיקרו?
עוגיות ללא אפייה - אני רוצה להכין עוגיות או עוגה ללא אפייה (התנור מקולקל). יש למישהו מתכון טוב וקל?
לפני שאופים עוגיות, צריך לחמם את התנור מראש כשמכינים את התערובת?
שמתי בורקס בתנור על 300 מעלות, תוך כמה זמן זה יהיה מוכן?
אם יש עוגיות שמכינים בתנור ואני אכין אותן בטוסטר אובן זה יצא אותו דבר?
זמן ההכנה של פימו בתנור - כמה זמן פימו צריך להיות בתנור? איך אפשר לדעת מתי להוציא את היצירה?
כשאתם מכינים עוף בתנור או שוקיים או כרעיים איזה תבלינים או דברים אתם שמים?
איזה דברים אפשר להכין בתנור?