18 תשובות
אגם רודברג ברור
נטע
גל גדות
לדעתי בר רפאלי הכי יפה וסליחה אבל כולן מכוערות לדעתי חוץ מבר
נטע מכוערת? כל כך לא הכי יפה ישראל
אנונימי
נטע ואגם
אגם רודברג יותר יפה מכולן ביחד.
על מה המינוסים?
1. נטע
2. אגם
3. גל
4. בר
* דעתי xd
2. אגם
3. גל
4. בר
* דעתי xd
אנונימית
נא להיות בשקט!
אני *החכמה* תפתור את הסכסוך אחת ולתמיד!
והתשובה היא! (פרסומת וחזרנו)
נטע אלחמיסטר
אני *החכמה* תפתור את הסכסוך אחת ולתמיד!
והתשובה היא! (פרסומת וחזרנו)
נטע אלחמיסטר
מה הן קשורות? כאילו איך אפשר להשוות ביניהן?! אבל גל גדוצ
נטע אלחמיסטר
כולםם כל אחת יופי שונה יאלהה
לכל אחת יופי שונה... אבל גל גדות מהממת!
סורי
סורי
גל ללא ספק
כולן יפות אבל גל הכי... או אגם
כולן יפות אבל גל הכי... או אגם
ברור שנטע
גל גדות
באותו הנושא: