2 תשובות
אם אתה בכיתה יב עכשיו, למה שתצא בלי בגרות? יש לך נכשל?
אם אתה בכיתה יב עדיין יש לך סיכוי! אני בטוחה שאתה כן יכול להצליח. אם בכל זאת אתה מעדיף לוותר, תצטרך למצוא מקום עבודה שיקבל אותך בלי תעודת בגרות שבד"כ לא ישתלם לך ממש.