5 תשובות
אני לומדת פסיכולוגיה וסוציולוגיה וזה כל כך מעניין! ממליצה בחום.
אני לומדת בשתי המגמות, ומגמת פסיכולוגיה ממש לא מעניינת כמו שחשבתי. אז לפי דעתי עדיף לך אמנות, למרות שזה באמת עניין של מה אתה יותר אוהב.
אני באומנות וזה באמת ממש כייף. נשמע חנוני או משהו אבל אצלנו המגמה אחת הטובות בארץ ומשקיעים בנו בציוד, בטיולים בהכל
אם אתה טוב באומנות, לך על אומנות!
פסיכולוגיה-סוציולוגיה.
יותר מעניין לדעתי.
יותר מעניין לדעתי.
באותו הנושא: