16 תשובות
אני סתם סתם
אני, סתם חח אני מכוער, יש אחת לא זוכר תכינוי שלה..
אני, וארו...
לא ראיתי אף אחת אז זה משאיר רק אותי. ישש
אני בקושי רואה כאן אנשים עם תמונת פרופיל שלהם.
no oneeeeeee
אנונימית
יופי זה עניין של טעם אישי, קצת קשה לענות על שאלה כזאת.
יש גם הרבה משתמשים שלא שמים תמונה שלהם.
יש גם הרבה משתמשים שלא שמים תמונה שלהם.
שאלה טובה
לאין לי כוח -.- הייתה פעם תמונה והיא כל כך יפה! נודר אחת המושלמות
*הולך לתת לה קישור לשאלה*
*הולך לתת לה קישור לשאלה*
אנונימי
לירון (:
אוכל זה אהבה ממבט ראשון
הן מושלמות!
אוכל זה אהבה ממבט ראשון
הן מושלמות!
אנונימית
יש פה הרבה בטח
חח תודה ^^^
"חולה בגללך ולא עליך", הוא הכי יפה שיש וגם בנאדם מדהים ^_^
bunny ^_^
3>
3>
הקצינה לעתיד
im butman לא איש תחת
what make you happy
"מלך כמו מופסאה"
*אני אומרת רק כי ראיתי אותם*
(בכללי מלך כמו מופסאה מכוער אבל בגלל שהוא היה מושלם בשבועות האחורנים אז..)
אממ אם אני אזכר אני אכתוב עוד..
im butman לא איש תחת
what make you happy
"מלך כמו מופסאה"
*אני אומרת רק כי ראיתי אותם*
(בכללי מלך כמו מופסאה מכוער אבל בגלל שהוא היה מושלם בשבועות האחורנים אז..)
אממ אם אני אזכר אני אכתוב עוד..
גם זאת שמעלי כפרע עליה שאמרה את bunny
כע היא גם בין היפות
כע היא גם בין היפות
באותו הנושא: