6 תשובות
לא נראלי...
כן הם הרי לא בודקים מי זה מי בדיוק
לא יתנו לך
לא כי אם את 18- את נוער ואמא שלך זה רגיל...
וודאי. הנהגים לא בודקים תמונה, זה רק עיקרון הרב קו, לא יותר מזה.
כן מניסיון זה לא מעניין אותם של מי זה בכלל
אני נסעתי עם הרב קו של אימא שלי יותר משנתיים
אני נסעתי עם הרב קו של אימא שלי יותר משנתיים
באותו הנושא: