6 תשובות
לא נראלי...
כן הם הרי לא בודקים מי זה מי בדיוק
לא כי אם את 18- את נוער ואמא שלך זה רגיל...
וודאי. הנהגים לא בודקים תמונה, זה רק עיקרון הרב קו, לא יותר מזה.
כן מניסיון זה לא מעניין אותם של מי זה בכלל
אני נסעתי עם הרב קו של אימא שלי יותר משנתיים