14 תשובות
מה המדינה קשורה לחוסר היכולות החברתיות שלך
בכל מקרה יש כל מיני קורסים של אומניות פיתוי שיכולים לעזור לך עם לדבר עם בנות
אבל אם זה חרדה או משהו אתה כבר צריך לדבר עם איש מקצוע פסיכולוג
בכל מקרה יש כל מיני קורסים של אומניות פיתוי שיכולים לעזור לך עם לדבר עם בנות
אבל אם זה חרדה או משהו אתה כבר צריך לדבר עם איש מקצוע פסיכולוג
שואל השאלה:
מי יסכים לקבל אותי בכלל לקורס כזה._.
ויש לי חרדות ואין לי ידידות... יש לי גם בעיות עם המראה החיצוני ואני רוצה ללכת לטיפולי יופי, איך שזה לא נקרא
מי יסכים לקבל אותי בכלל לקורס כזה._.
ויש לי חרדות ואין לי ידידות... יש לי גם בעיות עם המראה החיצוני ואני רוצה ללכת לטיפולי יופי, איך שזה לא נקרא
מה המדינה אשמה לא הבנתי?
מהשאלה עולה בבירור שהבעיה המרכזית שלך היא בביטחון עצמי. כל השאר הוא עיטורים לזה.
בביטחון עצמי אפשר לטפל, וזה דורש השקעה של זמן וכסף.
אם חסר לך כסף, אל תפנה לבית משפט ותתבע את הממשלה שם תפסיד הרבה יותר זמן וכסף מאשר בטיפול מקצועי איכותי... וספק אם עד שתראה כסף ועד אם בכלל, תטפל בבעיה המרכזית שלך בטחון עצמי והצלחה עם נשים או עם אישה אחת איכותית שתהיה לך לבת זוג.
טיפול מקצועי תלוי בגיל שלך וייתכן ותוכל לקבל סיוע כספי מהמדינה או מקופת חולים או בדרכים שונות כדי לקבל טיפול איכותי וטוב.
בכל מקרה המקום שלך לקבל עזרה הוא פסיכולוג או פסיכיאטר טוב...
ולמרות שבמדינת ישראל זה נחשב עדיין למגונה לקבל ייעוץ פסיכולוגי.
במדינות מתקדמות רבות זה מקובל וראוי.
וראוי שיהיה גם כאן כך.
אין שום פגם לבקש ולקבל עזרה.
אם קשה לך להתחיל את המסלול לך לרופא המשפחה, תתוודה בפניו על הקושי הוא כבר יכוון אותך הלאה.
בהצלחה.
בביטחון עצמי אפשר לטפל, וזה דורש השקעה של זמן וכסף.
אם חסר לך כסף, אל תפנה לבית משפט ותתבע את הממשלה שם תפסיד הרבה יותר זמן וכסף מאשר בטיפול מקצועי איכותי... וספק אם עד שתראה כסף ועד אם בכלל, תטפל בבעיה המרכזית שלך בטחון עצמי והצלחה עם נשים או עם אישה אחת איכותית שתהיה לך לבת זוג.
טיפול מקצועי תלוי בגיל שלך וייתכן ותוכל לקבל סיוע כספי מהמדינה או מקופת חולים או בדרכים שונות כדי לקבל טיפול איכותי וטוב.
בכל מקרה המקום שלך לקבל עזרה הוא פסיכולוג או פסיכיאטר טוב...
ולמרות שבמדינת ישראל זה נחשב עדיין למגונה לקבל ייעוץ פסיכולוגי.
במדינות מתקדמות רבות זה מקובל וראוי.
וראוי שיהיה גם כאן כך.
אין שום פגם לבקש ולקבל עזרה.
אם קשה לך להתחיל את המסלול לך לרופא המשפחה, תתוודה בפניו על הקושי הוא כבר יכוון אותך הלאה.
בהצלחה.
אחשלי היופי זה לא מה שקובע הלב והיופי זה מה שקובע אף פעם אל תהיה מי שאתה לא תהיה מי שאתה אני לא יודע מה אתה לא אוהב בעצמך אבל אם אתה רוצה לשנות בך דברים למרות שאתה לא צריך אתה יכול לשנות את הסטייל של הלבוש שלך או ללכת לחדר כושר וכאלה.. תהיה מי שאתה ומי שלא תרצה לקבל אותך הפסד שלה לך ואיך להכיר נשים? מעבודה דרך חברים או ללכת למועדון וכאלה אתה לא יכול לשבת בבית ולשאול כול פעם שאלות כאלה ולצפות שיבואו לך נשים תצא עם חברים תלך לבילויים תבלה ואני אומר לך בסוף תגיע האחת שלך לכול אחד יש את האחת שלו תן לזמן לעשות את שלו הזמן זה התרופה הכי טובה לכול דבר ;)
שואל השאלה:
חח במועדונים אני יושב לבד בצד... אני מכוער מדי ואין לי ביטחון כדי להכיר ידידה._.
אני מתחיל מחר טיפולי יופי... מקווה שזה יעזור
חח במועדונים אני יושב לבד בצד... אני מכוער מדי ואין לי ביטחון כדי להכיר ידידה._.
אני מתחיל מחר טיפולי יופי... מקווה שזה יעזור
מה המדינה אשמה?
ביבי רוה"מ
היי יאקוזה
אני רוצה להגיב לך למרות שהגבתי טריליון פעם לשאלות שלך.
אני בחורה בת 22 ולמרות שאתה מתקשה ביצירת קשר עם נשים וכנראה גם לא מוכן ליצור איתנו העם הנשי קשר כאן באתר בכל זאת יש לי משהו לומר לך.
בתור בחורה בעלת חוסר ביטחון עצמי ובעלת קשיים חברתיים אני מבינה את הבעיה בה אתה נמצא. מכירה את התחושה של להיות מנודה מהחברה ואת הקושי לתקשר עם אנשים בגלל הבעיה הזו. אמנם כולם חושבים שהיא מטומטמת אבל אכן זה נורא קשה לאזור אומץ ולקבל ביטחון. אמנם זה קשה אבל ניתן לפתור זאת וזה תלוי במידת הרצון שלך. אם אתה מרגיש בסדר עם המצב בו אתה נמצא אל תשתנה אבל אל תבוא גם בטענות לכולם ולמדינה שלא אשמה בכלום אלא אתה יכול לבוא בטענות רק לעצמך. אבל אם אתה רוצה להשתנות אז טיפולי יופי הם לא אלה שיעזרו לך מניסיון. זה סתם לבזבז כסף על כלום (רק אם אתה צריך לסדר קצת גבות ויש לך אקנה אז זה בסדר) אבל אם מדובר בטיפול יופי אחר זה באמת לא מומלץ כי לפני שהעלת את התמונה של הארנב ראיתי את התמונת פרופיל שלך ואתה נראה בסדר גמור ואינך מכוער. אתה נראה רגיל. כמו כל גבר אחר במדינת ישראל. אז כדאי לך לנסות לפחות להקשיב לעצתי (רק אם תרצה ובאמת מקווה שלא פגעתי בך עד עכשיו בכל מה שכתבתי):
*ממליצה לך לישון על התגובה שלי לילה אחד
*ולקום בבוקר ולפתוח את היום עם משקה ומאכל אהוב עליך אפילו מתוק כדי לשמח את עצמך.
* תתקלח ותתרענן שים מוזיקה ותתלבש יפה (מה שאתה אוהב ללבוש)
*. צא ברגל ימין מהבית ותסתובב קצת בפארק תנקה את הראש מכל הרוע והעומס שהכנסת לך לראש ותאמין בעצמך כי אין מצב שאין בך טיפת טוב לב. ובאמת תנסה למצוא לך איזה טרפיה כזו שתשחרר אותך מכל העול הזה.
*לאחר מכן כדי לשפר את המצב שלך אבל על אמת רק אם תרצה תחפש בגוגל הרשמה לקבוצה חברתית שתעזור לך לשפר את הביטחון או שתנסה למצוא פסיכולוג טוב שיעזור לך.
*ואם יש לך זמן וכסף אתה יכול לנסות להרשם לחדר כושר *ולאחר מכן לך תקנה כמה בגדים יפים ונעלים מגניבות.
ממליצה לך ללכת לקנות באמריקן איגל יש להם דברים מעלפים ואם אתה בקטע של סניקרס אז לך על ואנס או אולסטאר יש בג'יפה דברים ממש יפים (שאם הייתי יכולה הייתי קונה לי כמה זוגות משם)
מקווה שלא פגעתי בך בתשובה ובאמת הכל מכוונה טובה אם תתחיל בצעדים קטנים אתה תראה שגם בעתיד תוכל לצאת לפאבים/מועדונים ולהכיר מישהי :)
בהצלחה! אתה חשוב לכולנו כאן ואל תתייחס לרשעים האלה כאן באתר הם סתם מגעילים.
אני רוצה להגיב לך למרות שהגבתי טריליון פעם לשאלות שלך.
אני בחורה בת 22 ולמרות שאתה מתקשה ביצירת קשר עם נשים וכנראה גם לא מוכן ליצור איתנו העם הנשי קשר כאן באתר בכל זאת יש לי משהו לומר לך.
בתור בחורה בעלת חוסר ביטחון עצמי ובעלת קשיים חברתיים אני מבינה את הבעיה בה אתה נמצא. מכירה את התחושה של להיות מנודה מהחברה ואת הקושי לתקשר עם אנשים בגלל הבעיה הזו. אמנם כולם חושבים שהיא מטומטמת אבל אכן זה נורא קשה לאזור אומץ ולקבל ביטחון. אמנם זה קשה אבל ניתן לפתור זאת וזה תלוי במידת הרצון שלך. אם אתה מרגיש בסדר עם המצב בו אתה נמצא אל תשתנה אבל אל תבוא גם בטענות לכולם ולמדינה שלא אשמה בכלום אלא אתה יכול לבוא בטענות רק לעצמך. אבל אם אתה רוצה להשתנות אז טיפולי יופי הם לא אלה שיעזרו לך מניסיון. זה סתם לבזבז כסף על כלום (רק אם אתה צריך לסדר קצת גבות ויש לך אקנה אז זה בסדר) אבל אם מדובר בטיפול יופי אחר זה באמת לא מומלץ כי לפני שהעלת את התמונה של הארנב ראיתי את התמונת פרופיל שלך ואתה נראה בסדר גמור ואינך מכוער. אתה נראה רגיל. כמו כל גבר אחר במדינת ישראל. אז כדאי לך לנסות לפחות להקשיב לעצתי (רק אם תרצה ובאמת מקווה שלא פגעתי בך עד עכשיו בכל מה שכתבתי):
*ממליצה לך לישון על התגובה שלי לילה אחד
*ולקום בבוקר ולפתוח את היום עם משקה ומאכל אהוב עליך אפילו מתוק כדי לשמח את עצמך.
* תתקלח ותתרענן שים מוזיקה ותתלבש יפה (מה שאתה אוהב ללבוש)
*. צא ברגל ימין מהבית ותסתובב קצת בפארק תנקה את הראש מכל הרוע והעומס שהכנסת לך לראש ותאמין בעצמך כי אין מצב שאין בך טיפת טוב לב. ובאמת תנסה למצוא לך איזה טרפיה כזו שתשחרר אותך מכל העול הזה.
*לאחר מכן כדי לשפר את המצב שלך אבל על אמת רק אם תרצה תחפש בגוגל הרשמה לקבוצה חברתית שתעזור לך לשפר את הביטחון או שתנסה למצוא פסיכולוג טוב שיעזור לך.
*ואם יש לך זמן וכסף אתה יכול לנסות להרשם לחדר כושר *ולאחר מכן לך תקנה כמה בגדים יפים ונעלים מגניבות.
ממליצה לך ללכת לקנות באמריקן איגל יש להם דברים מעלפים ואם אתה בקטע של סניקרס אז לך על ואנס או אולסטאר יש בג'יפה דברים ממש יפים (שאם הייתי יכולה הייתי קונה לי כמה זוגות משם)
מקווה שלא פגעתי בך בתשובה ובאמת הכל מכוונה טובה אם תתחיל בצעדים קטנים אתה תראה שגם בעתיד תוכל לצאת לפאבים/מועדונים ולהכיר מישהי :)
בהצלחה! אתה חשוב לכולנו כאן ואל תתייחס לרשעים האלה כאן באתר הם סתם מגעילים.
אנונימית
ה"רשעים"הללו כפי שאת מכנה אותם עזרו ותמכו בו המון, אבל שבנאדם שאתה עוזר לו שם עליך פס אחד גדול אז וואלה מגיע גם רגע שכבר נמאס..
אנונימי
לא התכוונתי לאלה שניסו לעזור התכוונתי לאלה שעונים לו בכוונה ומבלי לחשוב ועל אלה שמלגלגים עליו. קראתי הרבה תשובות ויש כאלה שעונים לו מה שהוא רוצה לשמוע. לפעמים זה לא טוב כי אם בנאדם חושב מוטעה ומחזקים לו את המחשבה השגויה אז הוא יכול רק להדרדר
אנונימית
אנונימית, כתבת מקסים. את כולך לב. אז למה את אנונימית?
נשמה תלך לפסכולוג לטיפול תלך לים תהנה תבלה אל תעשהב חשבון לאף אחד-ת אף אחד לא מת בטול
אם זה בגלל נכות, גופנית או נפשית או התפתחותית אז אפשר, לתבוע את ביטוח לאומי ולקבל קצבה, ואולי גם שיקום במימון המדינה ועוד זכויות שיש למי שיש נכות.
היי אני האנונימית מאתמול שכתבה לו את התשובה הארוכה (מבין התשובות האחרונות) אם לאותם רשעים נמאס אז שלא יענו וזהו. וככה לא יתגרו בו. הרי מה זה יעזור להתגרות במישהו שיש לו בעיה? זה עוד נתון שהופך אותם לרשעים אבל על אמת..
אנונימית