3 תשובות
זה עניין של זמן ומעט בטחון, אחרי שבוע זה כל כך קל, חבל לחשוש מהעיניין.
שואל השאלה:
תודה לך את יכולה להסביר :)
תודה לך את יכולה להסביר :)
אנונימי
הייתי לא מעט מאמי זה לא קשה. אבל הרבה כאב ראש. תמיד להיות אם לקוח לספק אותו על הצד הטוב ביותר. רק תיהיה זהירה בקופה במזומן שלא יהיה לך חוסר. למה כל חסר שיהיה זה מהכיס שלך יהיה לשלם. אם את רוצה יותר הסברים תרשמי לי בפרטי הסביר לך הכלל!
באותו הנושא: