5 תשובות
על הפנים, עדיף לשלם טיפה יותר בשביל לקים הרבה יותר עמידים
איככ אל תקני הלק הכי חרא שקיים.
איכ לא
אל תקני אותם
אל תקני אותם
כן
לא
באותו הנושא: