7 תשובות
בטח לעזור.
בשביל לעזור וכדי לדעת שבמקרה ואני אצטרך עזרה אני אוכל לקבל אותה בחזרה (:
סה"כ אין מה לעשות עם הפרחים האלה.. זה רק הדרך של מי ששאל את השאלה להכיר תודה לעונה.
סה"כ אין מה לעשות עם הפרחים האלה.. זה רק הדרך של מי ששאל את השאלה להכיר תודה לעונה.
לדעתי זה כיף שעזרתה למישהו באיזה בעיה שלו.. אבל זה גם נחמד לקבל פרח זה כאילו הוא אהב תשובה ואמר תודה חח דעתי^-^
לעזור..
ברור שלעזור אבל על הדרך גם לקבל פרחים ; )
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי נותן לכולכם פרחים חוץ מהעונה בכיר יש לך המון.. חח סתם צוחק פשוט זה התייעצות שיחקתם אותה ילדים. כל הכבד! אללה יום טוב...;-)
הייתי נותן לכולכם פרחים חוץ מהעונה בכיר יש לך המון.. חח סתם צוחק פשוט זה התייעצות שיחקתם אותה ילדים. כל הכבד! אללה יום טוב...;-)
אנונימי
בטח שבשביל לעזור.. בחיי היום יום הפרחים האלה לא שווים כלום
אבל אתחושה של העזרה כן שווה ושווה הרבה..
אבל אתחושה של העזרה כן שווה ושווה הרבה..