2 תשובות
אין מה לעשות, זה קורה וזאת לא אשמתך. לדעתי כדאי לך לצאת למסע בכל מקרה ואני בטוחה שהוא/היא יבינו. תחגגו כשתחזרי.
המסע זה חוויה של פעם בחיים, תפנקי אותו אחרי זה. אני בטוחה שהא יבין.
בהצלחה :)