2 תשובות
בהחלט! ואני ממליצה לך גם להשתמש במשחה של aquafresh רופאי השיניים המומחים משתמשים בה ובמברשת של oral -b תיזהרי מחיקויים ואני ראיתי ישר שיפור..
בהחלט (:
אני ממליצה גם לצחצח אחרי כל פעם שאת אוכלת.
אני ממליצה גם לצחצח אחרי כל פעם שאת אוכלת.
באותו הנושא: