2 תשובות
שואל השאלה:
נו כן. מוחקים לי בלי סיבה
נו כן. מוחקים לי בלי סיבה
אנונימי
כשאני אישית רואה שאלה שאמורה להיות התייעצות אני פשוט עורכת אותה להיות התייעצות, אבל הסיבה שיש את החוק הזה היא שבשאלות התייעצות יש יותר תשובות, ואין תשובה נכונה או לא נכונה, אז לא אמורים לתת פרחים. זה בשביל שלא יהיו למשתמשים פרחים שלא מגיעים להם