6 תשובות
תעברי למיקמק יותר זורמים שם
יאוו מוגובי הנוסטלגיה
שכחי ממנו
יש עוד מלא בנים במוגובי. לצערי קיטה סיטי נסגר.
שואל השאלה:
סבבה, אני אנסה ואודיע לך אם באמת ככה טוב שם!
אנונימית
עם הזמן את תתגברי עליו, זה יעבור לך, בנתיים חפשי זוגיות אחרת, תנסי במיקמק או אקולוקו
שואל השאלה:
אבל במוגובי אני נראת הכי טוב\!
אנונימית
תגרמי לו לקנא חח חח חח חח