6 תשובות
תעברי למיקמק יותר זורמים שם
יאוו מוגובי הנוסטלגיה
שכחי ממנו
יש עוד מלא בנים במוגובי. לצערי קיטה סיטי נסגר.
שכחי ממנו
יש עוד מלא בנים במוגובי. לצערי קיטה סיטי נסגר.
שואל השאלה:
סבבה, אני אנסה ואודיע לך אם באמת ככה טוב שם!
סבבה, אני אנסה ואודיע לך אם באמת ככה טוב שם!
אנונימית
עם הזמן את תתגברי עליו, זה יעבור לך, בנתיים חפשי זוגיות אחרת, תנסי במיקמק או אקולוקו
שואל השאלה:
אבל במוגובי אני נראת הכי טוב\!
אבל במוגובי אני נראת הכי טוב\!
אנונימית
תגרמי לו לקנא חח חח חח חח
באותו הנושא: