תשובה אחת
מצטרפת לשאלה.
גם אצלי זה ככה במחשב האחר, לדעתי זה וירוס.
חוץ מזה, גם לפעמים נפתחים לי חלונות של אתרי פורנו, כשאבא שלי ניסה לתקן את זה והראתי לו את הבעיה זה פשוט קפץ.. בושות..
גם אצלי זה ככה במחשב האחר, לדעתי זה וירוס.
חוץ מזה, גם לפעמים נפתחים לי חלונות של אתרי פורנו, כשאבא שלי ניסה לתקן את זה והראתי לו את הבעיה זה פשוט קפץ.. בושות..