7 תשובות
לא לשים
אסור לשים כי זה יעשה כוויה
שמתי פעם וזה בכלל לא עזר לי, זה עשה לי גם כתמים כאלה.
אל תשימי
ניסיתי וזה לא עשה כלום זה לא עזר בכלל
עושה צלקות. ל א.
משחת שיניים, שום, בצל בערך כל מה ששורף מייבש את החצ'קונים אבל לא מומלץ.
עדיף ללכת לרופאה שתסתכל על העור שלך ותתאים לך משחה אמינה לאקנה.