7 תשובות
זה לא כזה משנה איפה עושים האחות היא כנראה מקצועית בזה אם נותנים לה לחסן ילדים
כן.
אפשר ולדעתי זה עדיף כי האחיות בקופת חולים יותר מקצועיות
אפשר בבית חולים לעשות את החיסונים ההם שהם לא נגד הפפליומה (טטנוס ומה שהיה שם) אני חושבת שבחינם, גם אימא שלי הלכה לעשות.
אבל נגד הפפלימוה עולה מאוד הרבה כסף...
אבל נגד הפפלימוה עולה מאוד הרבה כסף...
כן
כן אבל בבית ספר זה בחינם וזה אותו חיסון
אנונימית
באותו הנושא: