5 תשובות
זה תמיד ככה, אף אחד לא התלונן על זה עד היום אז לא סידרו את זה._.
אתה יכול פשוט להיכנס לדף של השאלות ולענות שם.
אתה יכול פשוט להיכנס לדף של השאלות ולענות שם.
גם אצלי ככה, השאלה השניה או השלישית למטה
צריכים לתקן את זה מערכת סטיפס, עדיין לא תיקנו *_*
באג, זה כל הזמן ככה.
אין לי מושג אבל זה באמת מעצבן...
באותו הנושא: