4 תשובות
לא מכיר אותו אז אין לי ממש מה להגיד עליו לא דבר טוב ולא דבר רע
מפחיד.. ידידים שלי משם ובחיים לא נסעתי אבל שמעתי שמפחיד
שואל השאלה:
איך קוראים לידידים שלך אולי אני מכירה?
איך קוראים לידידים שלך אולי אני מכירה?
אנונימית
שואל השאלה:
זה שכונת התקווה איך טוב?
זה שכונת התקווה איך טוב?
אנונימית
באותו הנושא: