10 תשובות
קורונה
קלסברג גם סבבה לא ככ מרה
היינקן אני חושבת יותר חזק
חח מזה להתאמן? אם זה לא טעים לך אל תשתה.
להתאמן חח
סתם ביי
אנונימית
שואל השאלה:
את צודקת שאם לא טעים לי אל תשתה, אבל זה בסדר כזה בהתחלה רק אחר כך נהיה קצת מר מהחצי של המשקה בערך, אז אני רוצה להתרגל קצת.
אנונימי
אתה תתרגל אחרי הרבה זמן זה ממש מטומטם
בהתחלה וודקה היה לי מר (חח כן) עירבבתי את זה וככה כל פעם הורדתי מהערבוב עד שאתה שותה נקיוזה לא מר
שואל השאלה:
וודקה זה חרא
חח
פעם שתיתי מדי פעם עכשיו כמעט ולא
אנונימי
בירה זה טעים רק למבוגרים באמת שזה מגעיל
גם אני ניסיתי תשיטה של להתרגל לטעם לא הלך לי
שואל השאלה:
אני בן 18
אנונימי
אם זה מגעיל לך אז למה להתרגל? כאילו למה אתה חייב לשתות את זה חח? ואם כבר אז קלסברג.. ואם יש קורונה אז קורונה היא הכי איכותית וחלשה
peroni ממש טוב