4 תשובות
גם בבית ספר הקודם שהייתי יש בו... כנראה עוד לא סגרו הכל
לי אין בורקסים ומטוגנים אבל יש קולה וחטיפים
ככה עושים כסף על ילדים והבית ספר שלך עלה על זה
הם לא מקשיבים לנהלים של משרד החינוך...