5 תשובות
אוקיי.
תעשי 4 כפול מספר השעות שאת עובדת במשמרת.
עכשיו את המספר הזה תכפיל במספר המשמרות שאת מאמינה שתעשי בשבוע.
את המספר הזה תכפילי ב4 (כי יש 4 שבועות בחודש).
עכשיו תסתכלי על הסכום שיצא. ותחשבי האם בשביל הסכום הזה משתלם לך לעבוד בחום ובשמש או לא.
לי יצא חישוב של לפחות 860 שקל שאת תרוויחי יותר בלי לעשות כלום. כי את תעשי את אותה עבודה בתכלס רק משלמים לך עליה יותר.
(לגבי הסכום שחישבתי, אני יוצאת מתוך הנחה שתעבדי שם 9 שעות במשמרת ושש משמרות בשבוע. ).
עכשיו, את צריכה לחשוב עם עצמך האם בשביל הסכום הזה שווה לך לעבוד בחום או לא.
תחשבי גם על זה שעבודה החוץ בחום הלוהט של ישראל מעייפת ומתישה יותר מעבודה במקום ממוזג ונעים.
תעשי 4 כפול מספר השעות שאת עובדת במשמרת.
עכשיו את המספר הזה תכפיל במספר המשמרות שאת מאמינה שתעשי בשבוע.
את המספר הזה תכפילי ב4 (כי יש 4 שבועות בחודש).
עכשיו תסתכלי על הסכום שיצא. ותחשבי האם בשביל הסכום הזה משתלם לך לעבוד בחום ובשמש או לא.
לי יצא חישוב של לפחות 860 שקל שאת תרוויחי יותר בלי לעשות כלום. כי את תעשי את אותה עבודה בתכלס רק משלמים לך עליה יותר.
(לגבי הסכום שחישבתי, אני יוצאת מתוך הנחה שתעבדי שם 9 שעות במשמרת ושש משמרות בשבוע. ).
עכשיו, את צריכה לחשוב עם עצמך האם בשביל הסכום הזה שווה לך לעבוד בחום או לא.
תחשבי גם על זה שעבודה החוץ בחום הלוהט של ישראל מעייפת ומתישה יותר מעבודה במקום ממוזג ונעים.
שואל השאלה:
לתשובה הראשונה-אני בת, ואני צריכה כסף. (מי לא?)
ובעבודה הנוכחית אני עושה במשמרת פלוס מינוס 5 שעות, בערך 3-4 פעמים בשבוע.
בעבודה שהציעו לי זה 6 שעות למשמרת והוא יכול לתת לי 5 משמרות ועוד אפשרות לכפולה.
וגם אני חושבת על זה שבחורף יהיה לי קפוא לעבוד שם, בכל זאת זה נמל תא..
לתשובה הראשונה-אני בת, ואני צריכה כסף. (מי לא?)
ובעבודה הנוכחית אני עושה במשמרת פלוס מינוס 5 שעות, בערך 3-4 פעמים בשבוע.
בעבודה שהציעו לי זה 6 שעות למשמרת והוא יכול לתת לי 5 משמרות ועוד אפשרות לכפולה.
וגם אני חושבת על זה שבחורף יהיה לי קפוא לעבוד שם, בכל זאת זה נמל תא..
אנונימית
את רואה את חשבת על זה שבחורף יהיה לך קר מאוד, כי זה ליד הים ואני לא חשבתי על זה.
אבל את בטוחה שבחורף יבקשו ממך לעמוד בחוץ בקור?
לדוגמא יש איזה מסעדה בים בראשון שאני ואבא שלי אוהבים, אנחנו אוכלים שם הרבה. אנחנו חייבים לשבת בשולחנות בחוץ כי אבא שלי לא מוותר על העישון.
בדרך כלל בחורף שקר ואנחנו עדיין בוחרים לשבת בחוץ והמלצרים יוצאים אלינו רק כשאנחנו מזמינים ורוב הזמן הם בפנים בתוך המסעדה וגם המארחת גם היא בתוך המסעדה.
אבל את בטוחה שבחורף יבקשו ממך לעמוד בחוץ בקור?
לדוגמא יש איזה מסעדה בים בראשון שאני ואבא שלי אוהבים, אנחנו אוכלים שם הרבה. אנחנו חייבים לשבת בשולחנות בחוץ כי אבא שלי לא מוותר על העישון.
בדרך כלל בחורף שקר ואנחנו עדיין בוחרים לשבת בחוץ והמלצרים יוצאים אלינו רק כשאנחנו מזמינים ורוב הזמן הם בפנים בתוך המסעדה וגם המארחת גם היא בתוך המסעדה.
שואל השאלה:
אני לא חושבת שיתנו לי לשבת בחוץ.. אבל יש עוד חיסרון שאני לא גרה בתא אז זה גם לקחת בחשבון נסיעה של 45 דק היתרונות הם השכר וההיקף עבודה שיתנו לי
אני לא חושבת שיתנו לי לשבת בחוץ.. אבל יש עוד חיסרון שאני לא גרה בתא אז זה גם לקחת בחשבון נסיעה של 45 דק היתרונות הם השכר וההיקף עבודה שיתנו לי
אנונימית
האופציה הראשונה...
מ4 שקל לא תהיה עשיר ואתה כנראה תתייאש מהר מהעבודה ואת סתם תסבלי שם.
תעבדי בינתיים באופציה הראשונה ותחפשי אלטרנטיבה יותר טובה או שתלמדי מקצוע.
עריכה:
לאחר שקראתי את התגובות, אם את עובדת 6 שעות בחוץ בשכר 30 שקל לשעה, זה לא נורא. עדיף לך את האופציה השניה.
אם משמרת הייתה 8 שעות הייתי אומר לך האופציה הראשונה...
מ4 שקל לא תהיה עשיר ואתה כנראה תתייאש מהר מהעבודה ואת סתם תסבלי שם.
תעבדי בינתיים באופציה הראשונה ותחפשי אלטרנטיבה יותר טובה או שתלמדי מקצוע.
עריכה:
לאחר שקראתי את התגובות, אם את עובדת 6 שעות בחוץ בשכר 30 שקל לשעה, זה לא נורא. עדיף לך את האופציה השניה.
אם משמרת הייתה 8 שעות הייתי אומר לך האופציה הראשונה...
באותו הנושא: