4 תשובות
זה לא נשמע טוב
כדאי ללכת לרופא
כדאי ללכת לרופא
אנונימי
זה חום נמוך! זה יותר מסוכן מחום גבוהה.
לכי איתה לרופא אם הוא ממליץ מיון אז טופס 17 ובית חולים.
רפואה שלימה!
לכי איתה לרופא אם הוא ממליץ מיון אז טופס 17 ובית חולים.
רפואה שלימה!
חום נמוך זה תסמין של מחלה.
אם זה כבר כמה ימים אז ישר לרופא.
אם זה כבר כמה ימים אז ישר לרופא.
אני לא ממש בטוחה, אבל אולי היא לא מרגישה טוב בגלל שהגוף הולך ומזדקן. נסי להיתייעץ עם רופא
באותו הנושא: