26 תשובות
אף אחת
שואל השאלה:
ק נ א י ו ת
אנונימית
אנה, ודי עם התשובות האלה.. ^
פוטאטו-
זה הטעם שלי, למה לי להפסיק?

תפסת אותי!1
תמיד שמים בבנים והבנות אחת בלונדינית שכולם אומרים שהיא יפה.. אף אחת
אנה.
היא שאלה מי יותר יפה היא לא שאלה אם הן יפות. אם אתן לא עונה על השאלה ברצינות אל תעני..
שואל השאלה:
מצחיק שאת עושה את אותו הדבר כמוהם חח
אנונימית
פוטאטו- בעיניי אף אחת לא יפה, אם התשובה שלי מפריע לך.. את מוזמנת לדלג.
אני לא ממש שואלת אותך מה לכתוב.
אני לא מתכוונת להציף בספאם את השאלה הזאת.. אז לילה טוב.
שואל השאלה:
אמאלה איזה קנאית את מתה להראוצ כמו חצי מהם
אנונימית
מאיפה את יודעת שהיא קנאית זה הטעם שלה והיא יכולה להגיד מה שבא לה
שואל השאלה:
כי אני יודעת הכול שמעת!
אנונימית
אממ תאמת לא שמעתי
לאנה יש גוף יותר יפה וטיילור בממש קצת יותר יפה!
אנה
ובכללי טיילור לא ממש יפה לדעתי
איך אני מת על התגובות של "קנאיות".
עשיתן אותן דוגמניות על, מיס יוניברס, רק סיימו גן חובה ולא כולן חושבות שהן יפות (כמו שאת), ולפי זה, את הקנאית היחידה פה... את צריכה להתבגר. לא אכפת ממינוסים
אנונימי
אפשר תמונות שלהם
אנונימית
אני חושבת שאנה הרבה הרבה יותר יפה וטיילור לדעתי לא כזאת יפה
ההפך חח טיילור יותר מתנשאת מאנה
לדעתי אנה יותר יפה בפנים ובגוף טיילור
אבל אנה עדיף
אנה פי 100 יותר יפה
תודה ואנה יפה יותר לדעתי
אנונימית
טיילור יש לה פוטנציאל טוב
אנונימי
שתיהן
יותר אוהב את הפנים של טיילור אבל לאנה זק יש גוף יפה יותר כי היא גבוהה בטירוף, למרות שגם טיילור די גבוהה הפעם הגובה של אנה מעניק לה את הניצחון
?"
הינה -
אנונימית
לדעתי אנה..