5 תשובות
צריך למיין אותם, ומה שכתוב עליו''לכבס ביד בלבד''אז רק ביד לכבס, מה שלא כתוב עליו, אחרי המיון לכבס על 30 מעלות, מה שאת שלוחת למכבסה בדרך כלל עושים ניקוי יבש, והם יודעים איך לכבס בלי להרוס את המעיל או הז'קט.
שואל השאלה:
פעם אמרו לי שניקוי יבש מכווץ... לגבי הסריגים זו בעיה בגלל שזה המון ויש מכל מיני צבעים אי אפשר להכניס הכל למכונה אחת זה בטח ייהרס?
אנונימית
ניקוי יבש זה עם אחריות, ולכן בדרך כלל מנקים טוב וביסודיות.
שואל השאלה:
אבל סריגים וסוודרים אי אפשר לשלוח לניקוי יבש או שכן?
אנונימית
תראי בגדול כל בגד ניתן לשלוח לניקוי יבש, אבל מה שאפשר לכבס בבית עדיף.
באותו הנושא: