5 תשובות
לא
אנונימי
ממש לא, זה כמו לאכול ביצה או משהו עם חלבון, זה פשוט מרוכז
תלוי כמה את שותה..
עדיף לשתות עם מים וביחוד אחרי אימון כי זה מחזק את השרירים.
זה יכול להזיק לך אבל הסיכוי קטן.. עדף להתאמן ולשתות אחרי
שואל השאלה:
איך להזיק לי?
עשיתי אימון כזה בקטנה.
ואז שתיתי רבע בקבוק (אפילו פחות ) של ליטר וחצי.
מה הסיכויים שזה יזיק לי?
אנונימית