6 תשובות
שואל השאלה:
הם חברים ואני בדרגה 14 וזה לא נותן לי לשעשות בי רומנטיק
הם חברים ואני בדרגה 14 וזה לא נותן לי לשעשות בי רומנטיק
אנונימי
כנראה אחד מהם הומו/לסבית... קרה לי
שואל השאלה:
ח ח ח תודה
ח ח ח תודה
אנונימית
קודם גורמת להם להיות חברים ואז מתחילים עם הרומנטי
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לעשות בי רומנטיק איך אני עושה את זה
אני לא מצליחה לעשות בי רומנטיק איך אני עושה את זה
אנונימי
פשוט גורמים לזה שהם יהיו הרבה רומנטיים, להציע פרח, לנשק וכאלה
באותו הנושא: