התחברות
הרשמה
נשמע הגיוני שאני כבר 5 חודשים מתאמנת ועושה ריצות והליכות עם תזונה נכונה כדי להוריד את בהבטן, והיא עדיין לא נהייתה שטוחה?
27 באוגוסט 2016, 17:00
2 תשובות
לא
א
ארתור ריד
כנראה מבנה הגוף שלך הוא תפוח.. אין מה לעשות עם זה.
ה
האוקינוס שקט