התחברות
הרשמה
בנים אתם מדברים הרבה על בנות עם חברים שלכם?
27 באוגוסט 2016, 12:25
נושאים לשיחה
בחורות
שיחה
2 תשובות
כן
.
.גבות. .גבות.(חסום לצמיתות:)..
כן
J
Jonathan12
באותו הנושא:
בנים על מה אתם מדברים עם חברים שלכם?
שיחות בין בנים - בנים תגידו גם אתם מדברים עם חברים שלכם על בנות כמו שבנות מדברות עם חברות שלהם על בנים?
יש דבר כזה בן אדם מופנם, ביישן וחסר ביטחון שיש לו הרבה חברים?
בנים, שאתם מאוהבים במישהי אתם מדברים על זה עם חברים שלכם?
בנות הרבה מכן סתם מדברות על אופי שהוא יותר חשוב (המשך בפירוט ובנים כנסו גם)
זה נכון שבנים הרבה יותר חזקים מבנות ושאם בת מותקפת שום דבר לא יכול לעזור לה?
בנות, זה מוריד לכן מבנים אם אין להם הרבה חברים והם לא "מקובלים"?
בנים אתם מדברים הרבה על בנות עם חברים שלכם?
יש לי שאלה לבנות- למה הרבה מכן מדברות עם בנים על בנים אחרים?
בנים מה הדבר הרומנטי ביותר שעשיתם לחברה שלכם?/בנות, מה הדבר הרומנטי ביותר שחבר שלכן עשה?
בנים, שאתם מדברים עם חברים שלכם אתם מדברים על בנות שאתם רואים מהכיתה שלכם?