2 תשובות
בישראל כמו בישראל, חשוב לזכור ששירות זה לא עניין יציב.
אם, חלילה, תתקל בבעיה, סביר שהשירות של נציגי בזק יהיה חביב ויעיל יותר אם הראוטר יהיה שלהם (כי לא יהיה להם על מי להפיל אחריות). אם לא יהיה שלהם, סביר שינסו להפיל את האשמה קודם כל על המכשיר, ויפנו אותך לקבל פתרונות אצל היצרן או נותן השירות של הראוטר שלך.

זה, בד"כ, היתרון היחיד בקניית מכשיר דרך ספק תשתית (אותו סיפור אצל ספקיות הסלולאר, למשל).
עם כל העצב שבדבר, למרות האופציה שהראוטר יהיה זול יותר בחוץ, זהו יתרון שלא כדאי להקל בו ראש..
כמו שאומרים - יש לנו ארץ נהדרת..
גלישה נעימה!
זיפ
רק תוספת למילים של זיפ ובנימה אישית:
לי יש ראוטר של בזק ואליו מחוברים, שני מחשבים נייחים ועוד נייד אחד.
כל המחשבים כולם, נתמכים בשירות של בזק, איך זה?
כי קניתי את הראוטר דרכם.
במילים אחרות: אני מקבל את תמיכת הגלישה באינטרנט שלי, על כל המחשבים, משום שיש לי ראטור של בזק.
לכל המחשבים, מלבד "מחשב האם", שאליו מחובר הראוטר באופן ישיר, יש מתאמים, שקולטים היטב את האינטרנט שמשדר הראוטר לכל חלקי הבית
אולי תאהב גם את: