10 תשובות
לא, מה זה החרטא הזה
מה?
איזה דור אנחנו. וואו
אנונימי
מי שם לב לזה? זאת שאיפה מטומטמת של בנות עם פוטנציאל לאנורקסיה.
אנונימי
תאכלס אם הם יפסלו כל מי שאין לה רווח בירכיים הם יפסלו משהו כמו 98% מהעולם הזה
כן אני גם פוסל בנות עם פופיק בחוץ
-_-
פופיק בחוץ?
דיי לשאלות המפגרות מי רואה את זה בכלל!
את תפסלי מישהו בלי רווח בירכיים? אותה התשובה
לא, ברור שלא