4 תשובות
את זה ניסית?
מסיר גל נראלי לא בטוחה אחותי קוסטיקאית אשאל אותה ואחזור אלייך
אחות של...
כדי להסיר את הלק צריך לגשת למכון מקצועי. אמנם אפשר להסיר את הלק בבית, על ידי השריית האצבעות באציטון במשך רבע שעה, אך מדובר במהלך שהוא לא שיא הבריאות.
לא מומלץ למשוך את הג'ל ולקלף אותו לבד, משום שזה עלול למשוך את הציפור.
לא מומלץ למשוך את הג'ל ולקלף אותו לבד, משום שזה עלול למשוך את הציפור.
ללכת לקוסמטיקאית שתוריד לך.