5 תשובות
מה שאת קובעת עם המורה נראלי
אצל כל מורה זה שונה..
או שיסגרו איתך שאת כל הסכום את מביאה בסוף, או שיסגרו איתך כל יום בסוף השיעור, או פעם בשבוע..
פשוט דברי על זה עם המורה.
או שיסגרו איתך שאת כל הסכום את מביאה בסוף, או שיסגרו איתך כל יום בסוף השיעור, או פעם בשבוע..
פשוט דברי על זה עם המורה.
אני שילמתי כל 10 שיעורים. אבל זה שונה ממורה למורה
תלוי איך קובעים עם המורה
לאופנוע שילמתי אחרי שקיבלתי את הרישיון אבל אבל אני זה מקרה מיוחד
לאופנוע שילמתי אחרי שקיבלתי את הרישיון אבל אבל אני זה מקרה מיוחד
בסוף כל שיעור
אנונימית
באותו הנושא: