4 תשובות
תחשבי על זה שאם תחכי ואם לא תחכי הזמן יעבור באותו קצב. אז בנתיים תתנהגי כאילו את לא מחכה, וגם תהני מהימים שנותרו, וגם משישי במקום סתם לחכות ולהיות לחוצה על זה. תמשיכי את חייך כאילו את לא מחכה פשוט
תעשי דברים שאת אוהבת, תיפגשי עם חברות, והעיקר תעסיקי את עצמך.
תעשי דברים שאת אוהבת והזמן יטוס לך.
נגיד אני מנגנת בגיטרה ובפסנתר והזמן טס לי:)
בהצלחה!
תחשבי לנכון