39 תשובות
לאחותי קרה היום שהיא אמרה לחבר של ילד שהוא חתיך והחבר הלך לספר לילד והחברה שמעה על זה והיא רוצה להרוג את אחותי
החלקתי מול מישהו שהייתי דלוקה עליו... לא נעים /:
במסיבה חשבתי שילד מהכיתה בא לחבק אןתי אז נאי נעימות חיבקתי גם והוא בכלל התכוון לחבק ידידה שלו שהייצה מאחורי וחיבקתע אותו כזה והוא עשה פרצוך ולא זז כאלו חיבקתי עץ וכולם הסתכלו וצחקו.. (בני 15)
חח אתמול אני וחברה שלי רכבנו על אופניים וראינו מישהו חתיך בדרך ואז לא שמתי לב שחברה שלי נעצרה להסתכל עליו כי בהיתי בו אז נדפקתי בה עם האופניים והוא קלט אז מהר נסענו חח חח חח
הלכתי עם חברה שלי בשתיים בלילה ובא מישהו חתיך לאוטובוס ופשוט דפקנו לו פפארצי והוא קלט
כל יום יש לי בייביסטר ואני מתלבשת יפה שמה עיפרון כזה ויוצאת ואף אחד לא היה רואה אותי וכשהייתי חולה התלבשתי הכי מכוער שיכולתי ולא שמתי עיפורון בקיצור הייתי נראת זוועה ודווקא ביום הזה ראיתי תקראש שלי
עצוב מאוד
הוא כזה הרים אותי למעלה בצחוק והסתום דפק לי את הראש בתקרה לי-.-
אל תשאלו איך הגענו לסיטואציה הזאת חחלחח
חברה ביקשה ממני לצלם מישהו מההסעה
*פלאש*
ואיזה דקה אחרי זה
ילד אחד לוקח לי את הטלפון
רואה שבהתכתבות שלי איתה אני מזכירה את השם של מישהו מההסעה שהיינו ידידים
ואני והיא כזה מתכננות תוכניות איך להגיד להם שזה מישהו אחר וכל זה וזה היה כזה ממש מורכב
פתאום אני קולטת את אחד הילדים מההסעה שהסתכל כל הזמן הזה על מה שתיכננו *-*
והוא פשוט מגחך לו
אני ישבתי לי באוטובוס בטיול שנתי. האוטובוס חנה וכל הכיתה יצאה. חיכיתי לצאת שמישהו עבר לידי, הוא חייך עלי, ואז בדיוק מישהו מאחורה נפל וכל מי שהיה בטור נפל
הייתי בדייט
ואז הזמנו מגש פיצה
ומשום מה התחבקנו כזה באותו הזמן
ואז נפל לי התיק על הפיצה
ופשוט נדבק לשם
ורציתי למות.
צילמתי מסך של השיחה שלנו בוואצפ, ובטעות שלחתי לו במקום לחברה שלי. >:
הכי מביך שאפשר, מזל שיצאתי מזה בשלום ~

יש עוד אחד, אני וחברה שלי היינו באוטובוס בלילה והקראש שלה היה שם והיא רצתה לצלם אותו, היא באה לצלם אותו, כל האוטובוס חושך, פתאום יוצא לה פלאש O_O
זה היה לפני הרבה זמן
באתי להיכנס לכיתה ולא שמתי לב שיש מים אז פשוט החלקתי מול הקראש שלי בצורה מגוחכת
ואז מישהו צחק והקראש שלי דפק לו מבט ואמר "מה אתה צוחק זה לא מצחיק" 3>

קניתי סיליקון ואז נכנסתי לקניון, המאבטח בדק מה יש בשקית ואז הוא דפק מבט שובב ואמר "תהני לך (;". עוד שניה הקאתי.

באתי להיכנס לקניון דרך הדלתות המסתובבות ואז קלטתי מישהו חתיך אז בהיתי בו, לא שמתי לב שהדלת עדיין מולי (זכוכית ממש שקופה) אז פשוט דפקתי את כל הגוף וכולם בהו בי

שמתי יד על גיסתי ואז צבטתי את התחת שלה ולא שמתי לב שאחי ועוד כמה בנים היו מאחוריי, רק אחרי זה הבנתי שהם שם._.
הייתי בטיול שנתי ובאתי להכנס לחדר של ידידות שלי ואז דפקתי בדלת וידידה אמרה תכנס כי היא לא שמה לב שהיא חצי ערומה וכל שאר הבנות בחדר (עוד 4 ) היו ערומות..
נהייתי אדום
- הייתי באיזה מחנה ויצאנו מתוך המחנה לטיול של כמה ימים והיה שם מישהו בשם דין ואחרי שחזרנו מהטיול למחנה היה ערב כזה שכל המחנה הלך בחושך לאיזה מקום וראיתי מישהו ממש דומה לדין ואמרתי לו כזה היי דין ואז הוא אומר לי אני לא דין ואז אמרתי כזה אתה לא דין._. ביי חחnnח
- עשו לי מה הסיכויים שאני רצה לבן הראשון שאני רואה ומכירה במחנה ואז הייתי צריכה לרוץ למישהו שהתחיל איתי יום לפני-,-
- ראיתי איזה מדריך שלי ברחוב ורצתי אליו כזה וחיבקתי אותו והוא לא זכר אותי ולא היה לו מושג מי אני חחnnחחnחח רציתי להתאבד באותו רגע
הפלצתי באמצע סקס יבש. זה היה ככ מביך.

קרה לי גם שרקדתי באוטו של אבא שלי ממש בהגזמה ואז היה אדום ברמזור והמשכתי ואז אני קולטת שני אנשים מהאוטו ליד מסתכלים עלי בשוק ואז הם התחילו לחקות אותי והייתי אדומה אבל אני לא אשקר שזה היה קורע

וגם באותו היום עליתי במעלית וכשהיא נפתחה באתי לצאת והיה שם מישהו מבוגר ונבהלתי רצח וצרחתי והוא גם צרח כי היא נבהל ממני ואז הוא אמר לי להרגע ושזה הגיוני שיהיו עוד אנשים שירצו לעלות במעלית
אנונימית
גנבתי לשכן שלי לימונים מהעץ שלו והוא תפס אותי.

יום אחד חזרתי מהלימודים והיו מאחורי חבורה של בנים מהשכבה שלי, ואני הלכתי מהר כי רציתי להגיע הביתה כמה שיותר מהר ואז לא שמתי לב מדרגה והחלקתי על הפנים והם צחקו עלי.
חברה שלי חיבקה את ידיד שלי ואז שמחתי כזה שהם התחבקו כי הוא דלוק עליה ואז חיבקתי אותם גם ואז שיצאנו מהחיבוק היד שלו נתקעה בשרשרת שלי והחליקה לחזה שלי זה היה מביך ברמות
אוי חח

חבר שלי לשעבר שלי הוא היה ממש גבוהה
אז נכנסתי לכיתה שלו בהפסקה והוא אמר מול כולם הילה תחפתחי רגליים והעפתי לו כאפה ומסתבר שהוא פשוט רצה לעשות לי שק קמח בשביל שגם ידיד שלו יעשה... אופסיי

וקרה גם עם הקראש שלי שאמרתי לו שאני אוהבת אותו לפני מסיבה ובמסיבה הוא בא לדבר איתי ופשוט קפאתי כזה כמו בול עץ חיחי ואז הוא אמר לי כזה אוקיי... אני אדבר איתך מתישהו אחר...
^ omg הייתי מתה... (ההפלצה באמצע סקס יבש)
ויש לי ידיד שחשבתי שהיה דלוק עלי בגלל הודעה שהוא שלח לי ומסתבר שמישהו אחר שלח בכוונה ואז חברה שלי לפני שידענו כשרק אמרתי לה שנראלי שהוא דלוק עלי אז חברה שלי אמרה לו וזה... חסרת טקט בעליל (אני לא דלוקה עליו)
באתי לפתוח את הדלת בכיתה מצד אחד והקראש שלי מצד שני ופשוט החלקתי עליו ושכבתי עליו פדיחה...
והילדים בכיתה אומרים אל תעשו את זה פה לכו למיטה o-O
זה היה עם הקראש לשעבר שלי
הוא רצה לתת כיף לילדה מאחורי ואני פשוט קפצתי ונתתי לו כיף ואז הוא הסתכל על היד שלו ועלי בצורה מוזרהXD רציתי למות באותו רגע
ישבתי על כיסא והדביל הזה החליט שהוא הולך להקים אותי בצורה הכי דפוקה שיש
וזה היה במקום עם הרבה אנשים, הוא פשוט הכניס לי ידיים מתחת לבית שחי כזה ורצה להרים אותי ככה מהכיסא ואני כולי עוד שנייה מסתובבת להרביץ והאדמתי כאילו עמדתי מתחת לשמש חמש דקות.
אם אתה פה, תדע שזה היה דפוק
עברתי לידו וחייכתי כמו מטומטמת כאילו מקסימום זכיתי בלוטו ולמדתי אנגלית סופסוף._.
אני וחברה שלי היינו בשיעור והתכתבנו בפתקים.
סיפרתי לה שאני מאוהבת ב_____..
ואז זרקנו את הפתק.
ו... אחרי כמה ימים הפתק הגיע לשולחן של אותו הילד והוא הסתכל!
ו.. מרוב שאנחנו סתומות רשמנו בשיחה את השמות שלנו!
וואי:( ( ( (
אנונימית
זה קרה לא מזמן הייתי בים אני חברה שלי ובת דודה שלי לבד והיה שם את הקראש שלי ומישהו שבת דודה שלי הכירה קיצר שלושתינו ריכלנו עליהם והם רכבו על גלשן מים ואני בהיתי בו ושריכלנו הקראש שלי בא לשאול מישהי שהייתה מאחורי עם היא רוצה להיות חברה שלו וחשבתי שהוא דיבר עלי ועניתי כן והמישהי מאחורה צעקה כן ודפקתי ספרינג של שחייה והתחלתי לבכות שהגעתי למים ממש עמוקים
עמדתי להשתעל ואז הקראש אמר לי היי אז עניתי לו היי ויצא לי קול צרוד כזה XD
שכן שלי ממש חתיך כאילו ממש אבל... אז ירדתי לזרוק זבל עם נעליים שונות קוקס מחושמל משקפיים וחולצה של של"ח... והוא נכנס איתי למעלית:( אני מנסה לתפוס אותו שאני נראית יותר טוב שיבין שאני לא כזאת מוזרה חח
בדייט הראשון שלי ושל אקס שלי זה היה בסרט בקולנוע, וכשקנינו פופקורן הייתה את הסצינה הבאה:

אני לקחתי קטן, כי (כמו ליידי אמיתית) אני אחסל את כל הדלי לא משנה באיזה גודל הוא, ורציתי לקחת כמה שפחות קלוריות.

עכשיו, האקס לקח בינוני. (טם טם טם!)
המוכר כנראה לא אהב את זה, כי הוא לחש לאקס שלי כזה (בלחישה): "אחי! אחי! בוא הנה!" הוא התקרב אליו ואז המוכר לחש לו באוזן "אחי! קח קטן! שלא תיראה חזיר מול החברה שלך! (אני שומעת כל מילה) תראה איזה פצצה! ('באמת יש לי כתפיים יפותD:' ) אתה לא רוצה לאבד חתיכה כזאתי!" לא נראה שהוא (האקס) ידע מה לעשות עם עצמו באותו רגע.

עד הנקודה הזאת אני התפללתי שיקח אותי מכאן וזהו (אבל האקס שלי הורס אז לא היה איפכת לי (:)

זה לא נגמר כאן!

האקס שלי אמר: "לא, לא, אני אקח בינוני, ואז אם יגמר לה היא תיקח משלי (:"

אני כזה: 'מצאתי!'
המוכר כזה: 'זאת ההלוייה שלך'

באמת אפשר להבין למה למוכר ההוא אין חברה.
סליחה שזה היה ארוך^^
הייתי עם חברה שלי בפארק והיה יש כלבייה, כיאלו כל מיני "מתקנים" כאלו לכלבים וראיתי שם כלב ממש יפה אסקי סיבירי משהו כזה ואמרתי כזה יאו איזה חתיך (כן אני אומרת לכלבים חתיכים) ולא שמתי לב אבל היה מישהו לידו והוא חשב שאמרתי לו והוא דפק חיוך ואז שישבנו על איזה ספסל הוא בא אלי ועשה לי כזה באלך תמונה? אמרתי לו לא ואז הוא אמר אבל אמרת שאני חתיך לא? וא בכיתי בערך שעתיים. אוי זה היה מצחיק אה והחלק העצוב שהוא היה בן 30 ככה

לאבא שלי יש בת זוג, יש לה בת ולבת שלה יש חבר, הוא ממש חתיך אז באחת הארוחות שישי שהוא ישב מולי ניסיתי לצלם אותו לחברות והיה פלאש ורעש של מצלמה. לא נעים.
זה היה כשחבר שלי בא לישון אצלי פעם ראשונה.
שיחקנו בחדר שלי אמת או חובה עם חברים,
ופתאום אמא שלי מתפרצת לחדר ושואלת "איפה __ (החבר שלי)?"
ומרוב הלחץ הוא ענה לה "מנשק את הבת שלך, רוצה גם?"
איך צחקנו עליו באותו הרגע, אלוהים.
חורף של שנה שעברה היינו חבורה של בנות ובנים ביחד אחרי שעתיים הבנות עזבו אותי לבד עם הבנים אחרי שישבתי איתם כזה קצת יצאנו החוצה ובדיוק הייתה שלולית אז ברור שדפקתי חליקה מול כל הבנים וכן היה שם תקראש שלי אבל למזלי אחרי זה ישבנו לבד והוא אמר שיצאתי סתומה מול כולם ופשוט נישק אותי. אבל מי אני שתתנגד (':
הייתי ברכבת והיה מישהו ממש חתיך ודיברתי בווצאפ עם חברות והם אמרו לי לצלם ולשלוח להם ואז צילמתי ובטעות זה היה עם פלאש, הןא צחק ואמר לי בואי לפחות נצטלם ביחד
חח חח רגע מביך ביותר
אוקיי לחברה שלי יש קראש שהוא בן דוד שלי..
יום אחד הוא ישב אצלינו לארוחת ערב ושלחתי לחברה שלי הודעה שהוא אצלינו
היא לא האמינה ובקשה תמונה..
הוא ישב מולי
ואנכי הטיפשה מצלמת ו#פלאש#
ואני כזה הוו יש לי אחלה תמונה של ספגטי.. אני רק אוריד את הפלאש ואצלם אותו שוב
הוא שכב לי על הבטן והייתה לי חננה באף.

לפני שנתיים בערך אני וחברה שלי דיברנו בפתקים על ילד אחד שהיא אוהבת ואז המורה קלטה אותנו לקחה את הפתק והתחילה להקריא את זה מול כל הכיתה והילד שחברה שלי אוהבת שמע את זה XD
אנונימית
התנשקתי עם מישהו והוא הרים אותי ואיכשהו נשברה לי השן.
איזה אחד שאני מכירה התחיל איתי בוואטאפ, צילמתי מסך כדי לשלוח לחברה שלי ובטעות זה נשלח לו -_-
היום בהפסקה אני וחברה שלי עברנו ליד הקראש שלי והיא דחפה אותי עליו.. והוא כזה הסתכל עלי מוזר ואני כזה אומרת לו סליחה וסוחפת את חברה שלי על איזה ילד אחד