3 תשובות
אל תגעי בו פשוט!
מה שבטוח את בעצמך אל תגעי בו אבל כל יום זכרי לשטוף פנים עם סבון ולכי או לרופא עור או לקוסמטיקאית.. בהצלחה
כן זה כואב לפעמים אבל אז במיוחד אל תיגעי בו כאילו אל תנסי לפוצץ אותו כי זה יהיה ממש כואב ויראה ממש רע
מה לעשות? אם יש לך חצ'קונים פה ושם תנסי למצוא פתרון כלשהו לא יודעת אם משחות כי אני אישית לא אוהבת שזה נמרח וזה אבל אולי משהו כמו tanda zap (המכשיר הזה שיש בסופר פארם) כי הוא עוזר לחצ'קונים ממש מהר כאילו את צריכה להחזיק אותו 2 דקות ואז זה עוזר.. שמעת עליו?
מה לעשות? אם יש לך חצ'קונים פה ושם תנסי למצוא פתרון כלשהו לא יודעת אם משחות כי אני אישית לא אוהבת שזה נמרח וזה אבל אולי משהו כמו tanda zap (המכשיר הזה שיש בסופר פארם) כי הוא עוזר לחצ'קונים ממש מהר כאילו את צריכה להחזיק אותו 2 דקות ואז זה עוזר.. שמעת עליו?
אנונימי
באותו הנושא: