8 תשובות
הוא רב עם סלינה והיא אמרה שרוב העוקבים הוא השיג בזכותה
בגלל שהבליבריות לא הפסיקו לריב עם חברה שלו
.
הוא העלה תמונה עם חברה שלו, מעריצות שלו יצאו עליו, וסלינה הצדיקה אותו.
לא מתים על חברה שלו הוא איים שהוא יסגור וסלינה הגיבה עלזה משהו והוא סגר
בגללה מה שקרה עם סלינה והמעריצות
סלינה אמרה שרוב העוקבים שלו הם רק בזכותה
הוא העלה תמונה שלו עם חברה שלו כל הבליבריות התעצבנו כי הן לא מתות עליה ואז גסטין התעצבן ויצא עליהן ואז סלינה יצאה עליו ואמרה לו שהוא לא יכול לדבר ככה למעריצות שלו ופשוט בסך הכל נמאס לו מכל הדבר הזה שהוא לא יכול להיות עם מי שהוא רוצה רק בגלל הבליבריות וסלינה אז הוא מחק את החשבון