6 תשובות
יאלה מה את בוכה כולם בדיכאון את לא היחידה תתעודדי
אנונימי
הבית ספר זה לא גיהינום.
תחשבי על ההפסקות והחברים. סך הכל זו גם שגרה טובה.
כל המבוגרים המעצבנים האלה אומרים החופש ארוך מידי ודברים כאלה אבל מהחטיבה בערך כיתה ט הלימודים נהיים קשים וצריך חופש יותר ארוך מחודשיים, מבינה בבתי ספר יסודיים תקצרו את החופש אני זוכרת שהוא היה לי ארוך מידי כשהייתי קטנה ועכשיו הוא קצר מידי! רק שתדעו שיש מדינה לא זוכרת איזה שאחרי כיתה ט הם עושים חופש גדול של שנה לפני כיתה י
לנצל את הימים האחרונים ולא לחשוב על זה.
לבכות לראות דוקטור הו כל היום.
אנונימית
עוד כמה שנים זה עובר