3 תשובות
ללכת בדרכך.
באהבה רוזי
שניהם ממש יפים
אני אישית ממש אהבתי את מי ביפור יו
אז אני אמליץ עליו :)
אני אישית ממש אהבתי את מי ביפור יו
אז אני אמליץ עליו :)
באותו הנושא: