6 תשובות
כנראה את לא אוהבת לדבר פה, זה לגטימי
לא, גם אני עושה את זה :))
לא שאני מכירה אותם..
לא שאני מכירה אותם..
גםאני חוץ משתמשים מסויימים
חשבתי שרק אני.
מסננת אנשים חופשי, ולא מתוך רוע.
פשוט השיחה אף פעם לא מתקדמת, אז אני עושה טובה ומסננת.
מסננת אנשים חופשי, ולא מתוך רוע.
פשוט השיחה אף פעם לא מתקדמת, אז אני עושה טובה ומסננת.
אנונימית
אני מדבר רק עם aro..
השאר אני או מסנן או עונה בקטנה כמה מילים
השאר אני או מסנן או עונה בקטנה כמה מילים
אני יגיד לך משהו על עצמי קחי מזה מה שאת רוצה
אני בן 15 נראה ממש ממש טוב כל יום יש לי 5 הודעות מבנות חדשות בוואטסאפ אני מקושר והכל יענו יש לי שם וזה לא בקטע של לעוף על עצמי
ואני אף פעם אף פעם לא מסנן לא משנה מי שולחת לי הודעה ותאמיני שמכוערות ממש שולחות לי הודעה ילדות מסכנות הכל באמת ואני אף פעם לא מסנן אני חושב שזה ממש ממש לא מכבד ועד שמישהו יש לו אומץ לשלוח הודעה כדאי שתעני לו ולא תורידי לו תביטחון כמו שלא היית רוצה שיעשו לך גם
אני חדש פה בדיוק עכשיו נרשמתי לאתר הזה בשביל לעזור לאנשים וזה הדבר הראשון שראיתי
אני בן 15 נראה ממש ממש טוב כל יום יש לי 5 הודעות מבנות חדשות בוואטסאפ אני מקושר והכל יענו יש לי שם וזה לא בקטע של לעוף על עצמי
ואני אף פעם אף פעם לא מסנן לא משנה מי שולחת לי הודעה ותאמיני שמכוערות ממש שולחות לי הודעה ילדות מסכנות הכל באמת ואני אף פעם לא מסנן אני חושב שזה ממש ממש לא מכבד ועד שמישהו יש לו אומץ לשלוח הודעה כדאי שתעני לו ולא תורידי לו תביטחון כמו שלא היית רוצה שיעשו לך גם
אני חדש פה בדיוק עכשיו נרשמתי לאתר הזה בשביל לעזור לאנשים וזה הדבר הראשון שראיתי