6 תשובות
לא
אנונימית
אני קונה נראלי ביום לפני האחרון של החופש אז..
מאוחר מידי יהיה לקנות ב-31.8
עד אז זה בסדר, העיקר שיהיה
עד אז זה בסדר, העיקר שיהיה
לא, רק שלא ישאר כל כך דברים בחנויות
לא!
אבל אם יש משהו מיוחד ספציפי תקני עכשיו
אבל אם יש משהו מיוחד ספציפי תקני עכשיו
זה לא משנה מתי את קונה
העיקר שיהיה לך ציוד ללימודים
העיקר שיהיה לך ציוד ללימודים
באותו הנושא: