3 תשובות
את לא הכלב שלו ואם את לא באה פעם אחת זה לא ביג דיל
אולי הוא רצה להגיד לך משהו שהוא ממש חשוב בקשר לקשר שלכם..
תנסי לדבר איתו לשאול מה הוא רצה ותמצאי לו תירוץ מספק למה לא באת..
כלום. אקס זה אקס.
הרי זה נגמר, והיתה סיבה שזה נגמר. אז בשביל מה לדבר?. לא חוזרים על טעויות.