6 תשובות
הוא מחק אותו
כי את האקרית
אנונימי
הוא מחק אותו בגלל כל הסיפור שהיה איתו ועם חברה שלו עם המעריצים ועם סלינה גומז.
רב עם סלינה ועם מעריצים
למה את מזכירה לי דברים קשים ככ?
אוף! הם לא מבינים שהוא בנאדם?
עלק מעריצים, כשהוא היה עם סלינה הם שנאו אותה ואיימו עליה וכשהם נפרדו זהו סלינה היא העולם ולג'סטין אסור שתהיה אפחת חוץ מסלינה.
ועכשיו כשהוא יוצא עם סופיה אותו סיפור וכבר נמאס לו וגם סלינה והוא רבו, והם גם התכתבו וזה התפרסם, הוא כתב שהוא לא שכח את מה שהיה בינהם והיא ביקשה ממנו להפסיק, ה, קיצר הם רבו והא נעלב מכל העלק מעריצים שצריכים לבוא ללמוד להיות כמוני, לקבל אותו לאהוב את מי שהוא אוהב..
הקיצקוץ הוא כתב פוסט שהוא מוחק את האינסטגרם ושהוא לא מבין למה אנחנו מתאכזרים אליו בגלל שהוא מאוהב
אוף! הם לא מבינים שהוא בנאדם?
עלק מעריצים, כשהוא היה עם סלינה הם שנאו אותה ואיימו עליה וכשהם נפרדו זהו סלינה היא העולם ולג'סטין אסור שתהיה אפחת חוץ מסלינה.
ועכשיו כשהוא יוצא עם סופיה אותו סיפור וכבר נמאס לו וגם סלינה והוא רבו, והם גם התכתבו וזה התפרסם, הוא כתב שהוא לא שכח את מה שהיה בינהם והיא ביקשה ממנו להפסיק, ה, קיצר הם רבו והא נעלב מכל העלק מעריצים שצריכים לבוא ללמוד להיות כמוני, לקבל אותו לאהוב את מי שהוא אוהב..
הקיצקוץ הוא כתב פוסט שהוא מוחק את האינסטגרם ושהוא לא מבין למה אנחנו מתאכזרים אליו בגלל שהוא מאוהב
הוא לא נמחק, גסטין מחק אותו:(
באותו הנושא: