4 תשובות
בכלל לא, יש הרבה אנשים ששירים עצובים גורמים להם להיות עצובים.
חח חח לא, השיר הזה גורם גם לי לבכות
וגם זה השיר של טיטאניק אז זה הופך אותו ליותר מרגש
וגם זה השיר של טיטאניק אז זה הופך אותו ליותר מרגש
לא
זה בסדר לבכות, יש המון שירים שגורמים לי להתרגש ולבכות
זה בסדר לבכות, יש המון שירים שגורמים לי להתרגש ולבכות
ממש לא
אויש ועכשיו זה הזכיר לי את הטיטאניק ואני רוצה לבכות עכשיו
אויש ועכשיו זה הזכיר לי את הטיטאניק ואני רוצה לבכות עכשיו
באותו הנושא: