6 תשובות
לא משתמשת..
גרנייה מעולה, אבל יש חברות יותר טובות.
ושל לוריאל.
ושל לוריאל.
שואל השאלה:
סבבה אז איזה חברה הכי טובה בטיפוח? ואיזה פריימר מומלץ?
סבבה אז איזה חברה הכי טובה בטיפוח? ואיזה פריימר מומלץ?
אנונימית
יש בשטחים את יוסי טיפוח, זו חברה מעולה!
אנונימית
שואל השאלה:
ואיזה פריימר?
ואיזה פריימר?
אנונימית
אני חולה על גרנייה, הם ממש טובים- ויש לי עור שמן
באותו הנושא: