6 תשובות
זה גם עכשיו נראלי
שוויון
כרגע זה ככה
זה לא יקרה עוד כמה שנים אלא ממש בקרוב (אפ זה לא קרה כבר), וזה במטרה ליצור שיוויון בין הגברים לנשים. חוץ מההארכה לנשים, לגברים גם מקצרים את השירות בשלושה חודשים
אנונימית
לי זה לא מזיז.
וזה עניין של שיווין בין הגברים לנשים.
וגם זה לא כל כך שווה.
אני בצבא והורידו אתזה.. בנות עושות שנתיים כמוני למשל