4 תשובות
שבנאדם לא יהיה כפוי טובה כלפי מי שעזר לו כל כך כך הרבה.
הבאר תמיד הייתה שם בשביל להשקות את הבנאדם כאשר הוא היה צמא והיה זקוק למים ועכשיו שמישהו יורק על זה? אז זה מראה זלזול וחוסר הכרת הטוב,
לא להיות כפוי טובה למישהו שעזר לך בעבר
ST.
לא להיות כפוי טובה
זה מטאפורה לבאר ששותים ממנה מים והיא מחיה ועוזרת לאדם, ולכן אל תהיה כפוי טובה ותירק וכביכול תזלזל במה שבעצם עזר לך
שואל השאלה:
תודה :) רשמו לדוד שלי את זה בגלל שהוא עבר מקום עבודה